Subject: Vs: Teabenõue ravimi väljaveo teavituse osas
From: "Marko Tiisler" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 6 Aug 2024 16:48:49 +0300

Tervist!

Ravimiametit ei ole teavitatud allkirjeldatud ravimite väljaveost viimase
12 kuu jooksul.

Kõike head soovides!

Marko Tiisler

Ravimiamet

Järelevalveosakond

Sisse- ja väljaveo järelevalve büroo juhataja

Tel 737 4140

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1

50411 Tartu

 <http://www.ravimiamet.ee/> www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information.  If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegal.

From: Toimla, Silja <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 6. august 2024 16:13
To: Ravimiamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: TEabenõue ravimi väljaveo teavituse osas

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan teile ravimifirmast Abbvie ja uurin, et kas on võimalik saada
raportit ravimite väljaveo teavituste osas? Ma tean, et olen varasemalt
selliseid raporteid RAvimiametilt saanud. Meid huvitavad teavitused just
upadatsitiniib ja risankizumabi kõigi annuste osas. Kas oleks võimalik
saada viimase 12 kuu infot?

Parimat ja kena suve jätku!

SILJA TOIMLA

Brand Manager

Dermatology

Mobile +372 56939122+372 55999250

Web  <http://www.abbvie.com/> www.abbvie.com

Email  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Rävala pst. 4, 10145 Tallinn, Estonia

Please refer to our Privacy

Notice  <https://privacy.abbvie/> https://privacy.abbvie/

for additional information how AbbVie processes personal data and for a
description of your data privacy rights.